jueves, 15 de octubre de 2009

BLOGOSFERA

Visitant el blog de la Marina Fernàndez m'ha cridat l'atenció l'explicació de com els anuncis publicitaris ens intenten persuadir per comprar uns productes determinats mitjançant aquests anuncis.

Fent una repasada al blog de l'Anna Infante he trobat diferents frases fetes, dites, rodolins com per exemple:

"Comprar barat es comprar dues vegades"
"No en diguis blat que no sigui al sac i ben lligat"

Es molt important per a un mestre conèixer àmbits de les dites, frases fetes,...

La força de les imatges i els textos escollits als anuncis conformen una propostea comunicativa.
Per molts, l'imatge i la paraula són la combinació perfecte per una posiible comunicació.
Podem observar-ho en les opinions dels usuaris conectats a la xarxa, com ara al blog del Jordi Vivancos.

He trobat aquest web a partir del blog de la Maria Albet on diu que li ha semblat interessant el tema de les frases visuals.

No hay comentarios:

Publicar un comentario